Followers

Thursday, October 20, 2016

Apa nak buat bila cirit-birit dan muntah-muntah..minum air kosong pun keluar balik..

Assalamualaikum..

Amboi, panjangnya tajuk! Ok.. ini muntah-muntah bukan disebabkan sakit buatan orang tau. Ini disebabkan keracunan makanan dan yang seangkatan dengannya. 

Nak dijadikan cerita, semalam saya terasa tekak meloya dan perut sebu. Ahh sudah.. ni angin apa pulak masuk ni. Maybe terjangkit dari anak2 yang baru baik dr sakit yg sama..atau simply silap makan kot. Merasa lah membuang 1x dan muntah 2x. Ughh.. tak bestnya rasa. Masa mengandung pun tak muntah mcm ni ;p 

Nak makan memang tak lalu.. So cubalah minum air kosong panas.. Sekali habis je satu mug tu... Terus keluar balik! Keluar semua lunch nasi berlauk ayam cincang. Huhu... Biasanya untuk masalah cherry berry n muntah2.. elok ambil Nutriferon. Tapi kalau dibancuh dgn air memang confirm keluar balik! So malam tu dah lembik badan plus demam lagi... Amik la nutriferon n isap @ kemam terus serbuk Nutriferon tu. Sedapp.. dan alhamdulillah takde tanda-tanda nak muntah dsb... Tidur awal malam tadi n terjaga dalam pukul 2 pagi.. perut lapar ni.. Cubalah bancuh milo O panas dan minum... Tunggu reaksi perut... Alhamdulillah.. sampai sekarang takde muntah-muntah lagi. Cuma demam belum betul2 kebah. Takpe, jap lagi kemam lagi Nutriferon.. 

TQ Allah berikan kesembuhan segera... Banyak tanggungjawab yang perlu diselesaikan ni...

Wassalam..

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!


Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...