Followers

Monday, May 25, 2015

Berita Baik 1: FREE 1 Botol Vitalea Iron Formula

Assalamualaikum,


Hari tu saya ada bagitau yang banyak berita gembira daripada Shaklee bulan ni kan? Sebenarnya bukan bulan ni jer. Tapi sampai bulan Oktober tau! So biarlah saya cerita satu per satu berita gembira itu.

Sebagai pengeluar mulitivitamin pertama dunia, Shaklee menyambuat ulangtahun ke-100 (1915-2015) Vitalea Iron Formula pada bulan ini hingga Oktober. Sehubungan dengan itu, Shaklee berbesar hati memberikan sebotol Vitalea PERCUMA! Bagaimanakah caranya? Mudah ajer. Haa.. peluang baik buat pengamal Shaklee yang masih belum menjadi ahli. Dengan berdaftar sebagai ahli Shaklee disertakan dgn belian mana-mana produk, anda layak untuk dapat sebotol Vitalea Iron Formula secara PERCUMA!! Bestnya. Rasa nak daftar jadi ahli semula jer. Boleh ke?? ;p



OK Jom. Nak daftar bawah group saya, boleh contact saya segera.


Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!



Aini Hayati Luey

ID Shaklee: 852412

sms/whatsapp: 012-2897359




COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

1 comment:

cardbymyan said...

printed paperbag & sticker, utk doorgift etc... jom tgk blog kami :) cardbymyan.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...