Followers

Thursday, April 30, 2015

Demo Lecithin Sebagai Ejen Pemecah Lemak

Selama ni dok makan Lecithin, mungkin ramai yang tak tau pun macam mana yang dikatakan ia sebagai pengemulsi lemak semulajadi. Mengapa Lecithin disyorkan kepada mereka yang nak buang lemak berlebihan dalam badan. Jom kita tengok demo Lecithin ni untuk membayangkan apa yang berlaku dalam badan kita ;)

Terima kasih kpd  Opiya Onel atas demo di atas. :)

Haa, nampak tak macam mana lemak tu melekat pada lecithin. So sekarang tugas ALFAFA pula sebagai fiber, untuk angkut keluar lemak itu daripada badan kita. Sebab itu pengambilan lecithin untuk tujuan slimming perlu diambil bersama Alfalfa.

Ok lah, cukup entri pendek buat kali ini. Jumpa lagi dalam entri seterusnya ;)

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

1 comment:

Hakimi Hilmi said...

Wah siap demo lagi..tapi tu lemak selepas makan kan..macam mana dengan lemak yang dh ternak bertahun tahun lamanya?

bole kluar jugak ke..hehe





PERCUMA Roadtax expiry date reminder

Roadtax Reminder Malaysia


Perbaharui cukai jalan dan insuran disini

Renew Roadtax Malaysia




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...