Followers

Thursday, March 12, 2015

Kisah Blogger Suam-suam Kuku

Haritu suspen sekejap bila cek akaun Nuffnang. Mana taknya.. Tetiba hilang status 'glitterati'ku. Huhu.. Agaknya itulah padahnya bila sebulan jugak tak update blog. Tapi alhamdulillah, setelah cubaan mengemaskini blog dalam 2-3 entry baru-baru ni, cek balik Nuffnang tadi dah kembali status 'glitterati' tu.. 


Penting sangat ke status GLITTERATI ni? Ehhh.. mestilah penting. Hanya bloggers je yang paham. Muahaha...
BE pun boleh la.. buat masa ni ada 18 running.. walaupun amaun setiap BE ciput je.. kihkih..


So, kawan-kawan, jemputlah jenguk iklan-iklan yang sedang berkampung kat blog ni ya..

Buat Nuffnang, TQ atas kepercayanmu. Eceh.

Sekian, pesanan daripada blogger suam-suam kuku ;)

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!


1 comment:

syida said...

nuffnang ni mcm 'nyawa' blog kann, kalu tetiba xde, rasa mcm tercungap cungap jap haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...