Followers

Thursday, January 15, 2015

Berita Baik Untuk Ibu yg Prihatin

Assalamualaikum,

Ya, tahun baru ini disambut baik dengan promo daripada Shaklee yang tentunya sangat mengujakan para ibu yg prihatin! Vitalea for Children yang telah lama 'hilang' daripada pasaran Malaysia kini kembali dengan formulasi baru yg pasti lebih hebat!




Vitalea for Children ialah multivitamin untuk kanak-kanak seawal umur 2 tahun. Ia mengandungi vitamin C, D, E serta kesemua vitamin B. Selain itu ia juga dilengkapi dengan kalsium, magnesium, zink, copper dan banyak lagi mineral penting lain. 

Ia mengandungi pemanis semulajadi xylitol (tidak mengakibatkan kaviti pada gigi). Tiada perisa tiruan mahupun pengawet. Ia adalah gluten-free dengan rasa semulajadi anggur. Yummy...


So, tunggu apo laie. Grab cepat promo di atas ni! Nak beli satu je pun takde masalah. Cumanya bila beli promo dapatlah berkongsi kebaikan bersama rakan-rakan dan saudara-mara (Selain dapat jimat lebih).

Dengan jadual anak-anak yang padat, seawal 6.30 pagi dah bangun bersedia untuk ke sekolah. Tengah hari pula kelam-kabut balik rumah, makan dan bersiap untuk kafa pulak. Balik rumah dah lewat petang, mandi-mandi siap untuk  mengaji pulak. Siann kat anak kan. Kalau sayang anak pastinya kita cuba berikan yg terbaik untuk mereka. Apa kata berikan mulitivitamin terbaik daripada Shaklee ini pada anak-anak supaya mereka lebih bertenaga dan lebih fokus pada pembelajaran. InsyaAllah.. 

Kalau berminat atau ada nak tanya lanjut, jangan segan-silu untuk hubungi saya ya :)

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...