Followers

Tuesday, December 23, 2014

Set Vitamin yg Sentiasa Dekat di Hati Saya

Salam,

Orang kata, cinta pertama biasanya susah kita nak lupakan. Betul ke?? Haha..

Mungkin ada betulnya. Sebab cinta pertama saya dalam Shaklee, tak lain tak bukan adalah set untuk ibu menyusu. Ye lah, saya kenal Shaklee pun masa saya sedang menyusukan. Alhamdulillah, set penyusuan Shaklee telah banyak membantu saya sepanjang tempoh tersebut. Jadi, Set Menyusu ni sangat dekat di hati saya.


Sebenarnya, dah agak lama juga orang tak bertanyakan saya set menyusu ni. Jadi, tempoh hari bila ada customer baru yang bertanya pasal set ni, saya rasa teruja sangat! Saya rasa seronok nak bantu ibu ini jayakan misi penyusuannya :) Beliau telah dapatkan set menyusu tanpa ESP, memandangkan beliau tak boleh terima rasa ESP. InsyaAllah, dengan cara yg betul, ia dapat membantu ibu ini mendapatkan kesihatan yg optimum, seterusnya meningkatkan penghasilan susu badannya. Moga beliau berjaya menyusukan anaknya sehingga umur 2 tahun. Tak sabar nak follow up balik lepas seminggu. Harap ada positive feedback! :)
Sedikit penampilan si Adnin sebelum berumur 1 tahun ... Ibu-ibu menyusu di luar sana, kuatkan semangat dan teruskan misi penyusuan anda! Ibu Adnin dah tak mengepam kat opis. Hanya direct feed sahaja bila dengan Adnin. Lagi 4 bulan Adnin genap 2 tahun ... Alhamdulillah, dapat juga diberi peluang menyusukan si kecil comel ni ..:)

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...