Followers

Tuesday, November 18, 2014

Omegaguard untuk Anak-anak Tersayang

Assalamualaikum, 

Adoi la.. Lama betul blog ni terabai. Tak apalah, kini saya kembali dengan promo terkini daripada Shaklee. Ecewah..

Ada lagi ke yg belum tahu? Bulan ni promo Omegaguard tahu. Saya suka gila! Lagi suka daripada promo ESP. haha.. Sebab apa? Sebab satu family saya memang consume Omegaguard! Dari mak, ayah, anak-anak hingga ke bibik tau.. Hehe..

Banyak tau khasiat Omegaguard ni.Tapi, untuk saya dan keluarga, saya suka khasiatnya yang baik untuk atasi masalah batuk & asma, untuk tingkatkan sistem pertahanan tubuh, dan tak lupa kerana kandungan DHAnya yang bagus untuk perkembangan otak ;) Suka tak?


Inilah 2 vitamin yg saya suka bagi pada anak-anak. Adnin kemain suka lagi kalau lalau kat area simpan vitamin Shaklee tu.. Tunjuk-tunjuk kat botol vitamin. Suruh ambil la tu. Hehe..

Gambar Along n Faeq tu masa Majlis Penyampaian Hadiah DzulIman & Kafa last year. Dah nak masuk setahun la maknanya.. Tak lama lagi Majlis Penyampaian Hadiah lagi.. Alhamdulillah, tahun lepas Along dapat no. 2 untuk Kafa dan Faeq dapat anugerah apa ya, tak ingat dah.. Biasa la DzulIman suka bagi award2 macam 'Most Obedient Khalifah', 'Most Soft-spoken Khalifah' (award Along tahun ni ;p) Faeq dapat 'Most Generous Khalifah' tahun ni :) Apakah maksudnya? Pemurah senyuman ke? kikih...

Ok, jumpa lagi di entry akan datang. InsyaAllah akan kugigihkan update pasal Omegaguard lagi.. Tungguuu...

p/s: Jangan lupa dapatkan Omegaguard segera! Nak dapat free membership time ni la! Beli 6 botol Omegaguard dapat 1 botol FREE. FREE MEMBERSHIP lagi. Pastu bulan depan dapat plak cash bonus drp Shaklee.. best!!

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...