Followers

Wednesday, October 8, 2014

Nuffnang: 9 BE's running!! Woot woot!

Ini pun rezeki namanya..


Rekod ni. Tak pernah lagi ada 9 BE pada satu-satu masa!
Thanks Nuffnang!! 
Biar lama-lama sikit ya.. Kasi besar sikit amaun tu ;)

Kawan-kawan jemput la klik kat banner atas & tepi tu ya ;)

Berminat untuk jana pendapatan melalui biz Shaklee, ataupun untuk dapatkan vitamin Shaklee? Hubungi saya segera!

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya, Desa Pinggiran Putra, Cyberjaya, Bangi; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

2 comments:

mommycha a.k.a kak jenab said...

wah best nye! sampai 9!!!
kita ade 4 je harap lama jugak bertahan huhuhuhu :)

ibuhebat said...

Mommycha.. Akak pun terkezut. Tak pernah sebanyak ni at one time. hehe.. moga mommycha pun dimurahkan BE lepas ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...