Followers

Sunday, July 27, 2014

Raya, raya juga.. vitamin jgn lupa..

Assalamualaikum..
Rasa sekejap sgt bulan Ramadhan kali ini. Tup-tup besok Ramadhan bakal meninggalkan kita. Ramadhan kali ini meninggalkan banyak kenangan buat kami sekeluarga. Kalau ada mood saya akan ceritakan lebih lanjut dlm entri lain ya.
Di sini saya cuma nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pengunjung blog Ibu, hebat kan.. Mohon seribu kemaafan di atas semua salah silap saya sama ada disedari atau sebaliknya. Moga kita semua sentiasa di dlm rahmatNya..
Jika anda beraya di sekitar Putrajaya, Bangi dan Cyberjaya.. dan mahu dapatkan vitamin Shaklee segera, boleh hubungi saya k. InsyaAllah saya akan berada di Putrajaya sehingga raya kedua atau ketiga..Tak pasti lagi bila akan balik kampung. Silap-silap tak balik pun!! Huhu..
Readystock utk anda:
ESP
Omegaguard
Chewable C
Sustain Release vita-C
Ostematrix
B complex
Vitalea
Alfalfa
Carotomax
Vitamin E
Zinc
Peppermint Ginger Plus
Herb-lax
Pastikan bekalan vitamin anda tersedia pada musim perayaan ni k.

Aini Hayati Luey
012-2897359

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...