Followers

Friday, May 9, 2014

Anda punya Impian?

Shaklee National Conference datang lagi, dan kali ini, bagi cycle 2013/2014 lebih ramai leader Shaklee bakal naik pentas menerima pelbagai anugerah dan recognitions oleh Shaklee! 

Personally, performance saya agak drop untuk cycle 2013/2014. Jadi saya agak terkejut bila dimaklumkan bakal menerima total 4 awards kali ni! Alhamdulillah. Time sekolah dulu pun takdo nak dapek banyak anugerah macam ni. 

Dalam banyak-banyak awards ni, yang paling saya impikan adalah New Car Bonus Achiever! 

Sebab apa?
Sebab awards lain boleh dapat tiap tahun.. Tapi BUKAN Car Bonus Achiever ni! Hanya sekali seumur hidup! Hehe.. Saya impikan untuk pegang kunci besar itu! Alhamdulillah, impian saya terlaksana juga akhirnya.

Kalau nak tahu, Shaklee tak bagi kereta sebijik ya. Tapi bonus extra sedebuk, berdasarkan overall UV group kita setiap bulan. Bergantung kpd kita nak gunakan duit tu untuk bayar ansuran kereta, atau nak beli kereta baru, atau nak belanja family melancong. Shaklee tak kisah pun. ;)


Dapatlah merasa muka keluar majalah. Kikik.. edisi Shaklee Today kali ini lebih tebal kerana semakin ramai leader Shaklee yang naik rank dgn pelbagai pencapaian! Sampaikan National Conference yang biasanya hanya dalam 1 hari, kini berlangsung selama 2 hari! Banyak sangat penerima anugerah kekdahnya. Hah.. siapa kata dah terlambat untuk buat biz Shaklee?  Semakin hari semakin ramai yang memilih biz ni dan terus berkembang dan berkembang. Pilihan di tangan kita, sama ada untuk tengok sahaja atau join sekaki! Rezeki itu rahsia Allah. Ikan di laut pun tak pernah habis kan, walau berapa ramai pun nelayan yang keluar mencari rezeki.

Saya dengan ini ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada encik suami, family, kawan-kawan dan customer tersayang, serta anak didik Shaklee saya Muslimah Hebat..Jutaan terima kasih atas segala sokongan kepada saya dalam biz ni. Tak lupa anda, yang sudi membaca blog saya yg tak seberapa ni. Yang sudi menaikkan rank blog saya di arena blogger. hehe..Di sinilah saya bermula, dengan tak tahu-menahu pasal blogging, kini menjadi sumber pendapatan kedua saya. (Cewah.. belum naik pentas dah berucap bagai. Yelah, nanti naik pentas kena jalan laju-laju.. ramai penerima awards lain kat belakang tgh queue. haha!)

Sebenarnya, Car Bonus ni hanyalah sebahagian kecil impian saya. Ada banyak lagi impian yang ingin saya kecapi dalam hidup ni. Tapi ai malu lah nak cerita semuanya kat sini. Hehe.. Saya berazam untuk capai satu-persatu impian itu. Moga cycle 2014/2015 membawa lebih banyak rezeki Shaklee buat empire Muslimah Hebat!

Jika anda juga punya impian seperti saya, ingin perbaiki ekonomi keluarga, ingin keluar dari beban kewangan yg semakin menekan, boleh hubungi saya. Shaklee boleh menjadi 'tools' untuk anda capai impian anda. Tapi saya warning siap-siap. Kalau sekadar ingin cuba-cuba, baik jangan. Nak buat, kena buat betul-betul k. Saya akan bantu tunjukkan jalan. Namun selebihnya, kejayaan anda adalah bergantung kepada TINDAKAN anda sendiri. #selfreminder



Hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee anda:
Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya; Pengeposan ke seluruh Malaysia!
Klik SINI untuk senarai pengedar Shaklee berdekatan anda!

** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...