Followers

Tuesday, March 4, 2014

Fikry dan ESP

Assalamualaikum,

Saya dan suami sekarang tengah train si Fikry supaya tinggalkan susu botol. Waktu siang atau lebih tepat waktu kami berada di rumah, memang Fikry dah tak minta susu botol. Cakap memang tak nak kalah.. "Buat susu botol dalam cawan, minum dalam cawan!" haa.. itu kata dia depan ibu la.. Depan bibik lain pulakkk.. ;p

Waktu malam pula, sebelum tidur.. Kalau dah mengantuk sangat, takde masalah. Dia terus je terlena. Tapi kalau belum mengantuk lagi.. mulalah resah sebab tak dapat 'candu' dia. Haha.. Biasanya dia akan request, "Ibu, nak ESP!!" Hehe.. Tapi kesiann dia. Malam tadi masa request ESP, ibu tengah susukan Adnin. Sementara nak tunggu Adnin tidur, dia pun dah terlelap sekali..


Gambar kejadian beberapa minggu lepas.

Mengapa ESP sangat elok diamalkan? Sebab ia membantu penghasilan sel yang sihat. Bila sel sihat, badan pun sihat! 

Mereka yang dah cuba ESP pasti ada kisah yang tersendiri. Kelakar juga baca kisah cinta mentor saya, Kak Norita... dipikat oleh encik suami dengan ESP tu! Hehehe... tu baru betul-betul sayang! 

Kalau anda juga sayangkan keluarga anda, jom hadiahkan kesihatan buat mereka. Dapatkan ESP daripada pengedar Shaklee yang sah!


Hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee anda:

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya; Pengeposan ke seluruh Malaysia!

1 comment:

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ziarah dari bunda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...