Followers

Wednesday, February 19, 2014

Apakah apps yang sering anda gunakan dalam handphone?

Assalamualaikum,

La ni smartphone boleh dianggap satu keperluan bagi seorang businesswoman macam saya. Sebab handphone digunakan bukan sekadar untuk call dan sms sahaja. Fungsinya dah boleh menggantikan pc atau laptop kekdahnya! 



Inilah rupa 'desktop' handphone saya. Saya kumpulkan semua apps yang sering diakses kat depan sekali untuk memudahkan kerja. 

Gallery - nak tengok gambar-gambar yang disnap, screenshots, dll.
Calculator - nak kira total harga dan bonus Shaklee. hehe
Cimbclicks - untuk cek transaksi duit keluar masuk dalam akaun Cimb
S Memo - catatan notes, to do list, dll.
s planner - nak cek tarikh, kalendar
Maybank2u - untuk cek transaksi duit keluar masuk akaun maybank
Flashfox - utk online ke shaklee2u.com.my - cek uv, order Shaklee
Facebook - update status, sharing tentang Shaklee, surf newsfeed
Pages Manager - update page Ibu, hebat kan..
Camera - amik gambo ler
yang lain-lain tu standard la kann.. 

Selain tu, 2 lagi apps yg sangat penting bagi saya ialah:


PicsArt - untuk edit pics, edit poster cun-cun


Blogger - update blog on the go. Walaupun tak sama mcm pc, tapi boleh la nak update simple-simple.

Kawan-kawan pulak banyak guna apps apa kat handphone ya? Sudi share? :)

Hubungi saya untuk dapatkan vitamin Shaklee anda:

Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359

COD sekitar Putrajaya; Pengeposan ke seluruh Malaysia!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...