Followers

Friday, February 7, 2014

Iklan: Handsocks @ Stokin Tangan yang Selesa!

---- Sticky Post (Iklan) *Scroll ke bawah untuk entry terkini ;) -----

Saya selalu hadapi masalah utk dapatkan handsocks yang selesa. Dah banyak yang saya beli tapi ada je yang tak kena. Sama ada kain tak cukup stretchy, longgar dan asyik melurut je kat part pangkal lengan,  bahagian hujung pergelangan longgar, ada pulak yang jahitan tak kemas hingga terburai benang. ;p

Tapi alhamdulillah, akhirnya saya jumpa handsocks yang saya puas hati!
Kainnya selesa, berkualiti dan takde masalah longgar lagi sebab didatangkan dalam beberapa saiz.



Saya pakai saiz S tau. Saiz M pun longgar bagi saya.

So, kepada kawan-kawan yang mencari handsocks bagi menutup aurat dgn lebih sempurna, saya sangat syorkan utk dapatkan daripada kawan saya ni.

Di sini saya hanya highlight a few...






Stokin Lengan Qurraturaini Belang
Panjang 42cm
Warna2 pilihan yg menarik
Kain cotton yg sangat selesa dipakai


 Stokin Lengan Qurraturaini (plain)
Panjang 42cm
Material kualiti cotton
Sesuai dipakai dengan tshirt lengan pendek, blouse, jubah dan baju kurung



Sarung lengan Nisa (Dwi warna)
Boleh dipakai kedua-dua belah
Dibuat daripada kain cotton berkualiti
Selesa kerana boleh menyerap peluh


 

   Stokin lengan Hajjah
Panjang 42~43cm
Material cotton berkualiti tinggi
Sesuai bagi mereka yang mahu mengerjakan haji dan umrah

Sebenarnya ada banyaakkk lagi pilihan warna, saiz dan material lain! Pilih aje dan sediakan duitnya! hehe.. Boleh la hubungi:

 Puan Nor Zazarina
sms/whatsapp: 0111 228 7148
COD: B.B.Bangi

5 comments:

babYpose said...

Salam, ada berbagai warna, menarik..

ibuhebat said...
This comment has been removed by the author.
BUNDA a.k.a KN said...

assalam,
salam ziarah dari bunda..

Lynn Damya said...

Salam, kak..Terima kasih sudi singgah blog sy..akak pengedar Shaklee ya? Sgt digalakkan shoot produk seperti apa yg ada pd tips sy td, sbb Shaklee ada ramai agen, jd mgkin dgn gambar yg baik boleh buat produk tu lebih menonjol dgn akak..all the best ya ! TQ :)

Mia Kassim said...

Salam singgah dan follow :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...