Followers

Friday, November 8, 2013

EBOD - Euphoria Business Opportunity Drive

Assalamualaikum...

Bila pengasas Euphoria, Kak N announce nak buat kelas atau bengkel kat area KL, seboleh-bolehnya saya akan luangkan masa utk join. Thanks suamiku kerana merestui ;) Tak kisahlah kelas utk leader mahupun utk newbies, tak kira... nak join jugak! ;p It's never the same! Yang paling saya suka bila join kelas Kak N ialah nak serap AURA mereka yang dah berjaya dalam Shaklee.. paling teruja bila dengar kisah success story mereka!

So EBOD yang diadakan bulan lepas sebenarnya khusus utk mereka yg baru nak mengenali Shaklee. Terbuka juga kepada prospek.. Maknanya yang belum jadi ahli Shaklee la.  Alhamdulillah, dapat pun hadir bersama seorang downline, Siti. 

Nak tau sesuatu yang menarik, tak? Hehe..

Dalam group kami, sentiasa ditekankan utk doakan kebaikan dan kejayaan rakan-rakan biz Shaklee.. Sebab para malaikat akan doakan yang sama untuk kita. Bes kan. tak payah doa untuk diri sendiri pun. Malaikat doakan! 

Masa EBOD tu.. ada la lucky draw. Sebotol CoqHealth tau, hadiahnya! Bukan murah tuuu.. Kecil-kecil cili api. So, nak dijadikan cerita..Saya ni memang bukan dalam kategori 'lucky' bila ada lucky draw ni. Kalau dalam 100 orang, ada 90 nama yang dicabut.. Alamat memang tak delah nama saya kena panggil. haha.. Itu berdasarkan pengalaman saya la.. 

Tak tau lah kenapa, saya bayangkan dan doakan nama downline saya si Siti tu dipanggil oleh Kak N! siap bayangkan lagi nama dia pada kertas yg dicabut tu. haha.. Sekali tu, nama saya yang dipanggil!! Kak N sebut ..."Anak saya ni.. Aini Hayati!" hahah.. macam tak percaya je telinga ni! huhu...Well, sepenuh-penuh dewan hari tu, cuma 12 org je kot yang 'lucky'. Dan saya salah seorangnya. Mau tak teruja! Tak pernah2 menang lucky draw, u! Betul kot ye malaikat doakan utk saya? :) Wallahu alam..

Inilah hadiah yang dibawa pulang pada hari tersebut. Sebotol CoqHealth Shaklee, dan hadiah utk effective leader Set Lotion & Bath Gel brand Crabtree & Evelyn . Wangiiii.. suka sangat bath gel dia. Thanks Kak N!


Sempatlah bergambo denga Kak N dan Siti Fatimah, downline saya yang membawa tuah pada saya. heheh.. Sentiasa dalam doa saya.. begitu juga downline-downline kesayangan yang lain... Moga berjaya dunia wal akhirah!


Berminat utk join biz Shaklee bersama kumpulan saya? Jom! 

Hubungi saya:
Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359
COD sekitar Putrajaya; Pengeposan ke seluruh Malaysia!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...