Followers

Thursday, July 4, 2013

GLA Complex - teman baik wanita

Assalamualaikum!
Promo Shaklee bulan ni antara yang saya suka! Saya percaya ramai kat luar sana pun suka! Tengok tajuk pun dah tau apa produknya kannn...
Kenapa saya suka? Sebab semasa menyusukan Fikry, saya tidak didatangi period selama lebih setahun. Kira rekod lah antara ketiga2 anak sebelum ni. So saje try ambil GLA since antara khasiatnya ialah memperbetulkan kitaran haid. Alhamdulillah, tak habis sebotol period pun kembali dan regular on the spot hehe.. GLA ni sgt bagus bagi yg sedang cuba untuk mengandung kerana ia meningkatkan kesuburan, selain memperbaiki ketidakstabilan hormon.
Ok jom kita tengok apa lagi khasiat GLA Complex:
♥ Membantu mengurangkan period pain
♥ Membantu meningkatkan kesuburan
♥ Menstabilkan hormon
♥ Memperbetulkan kitaran haid
♥ Mengawal paras gula dlm darah
♥ Membantu mengaatasi penyakit kencing manis
♥ Membantu membakar lemak
♥ Kecantikan kulit, kuku & rambut
♥ Membantu memudarkan jeragat
♥ Mengurangkan simptom menopaus
Memang ramai yg dah berpuas hati dgn GLA Shaklee.. kalau nak cuba, jom dapatkan pada harga istimewa sempena promosi bulan Julai ini.
Hubungi saya:
Aini Hayati Luey
Shaklee ID: 852412
Sms/whatsapp: 012-2897359

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...