Followers

Monday, July 15, 2013

Back to work after 3 months

Assalamualaikum..

Pada Ramadhan ke-6 saya kembali ke pejabat. Alhamdulillah.. rasanya dengan 3 bulan cuti bersalin, ibu lebih bersedia untuk meninggalkan si kecil (walaupun jauh dalam hati nak dok rumah lagiii). Kalau dulu cuti 2 bulan rasa terlalu pendek masa bersama baby. Kini lebih banyak masa untuk training baby.


Alhamdulillah.. setakat ni Adnin sihat-sihat je. Tidur aje lah kerjanya kalau siang tu. Ibu keluar 4 jam, 4 jam lah dia titon. Lagi-lagi cuaca sejuk dua-tiga hari ni kan. Tadi dah pesan kat bibik kejutkan dia bangun kol 11 pagi utk minum susu. Tengoklah pacak betul rambut dia. Nak potong, ibu ayah super bz bulan puasa ni.. hehe.. tapi overall, Adnin is a happy baby :)

So macam mana puasa kawan-kawan? Especially yang sedang menyusu tu. Saya amat memahami kerisauan anda. huhu.. Tapi jangan risau. Kerisauan juga boleh mengganggu production susu. Banyakkan minum air kosong atau performance drink pada waktu sahur dan di antara waktu buka hingga sebelum tidur. Makan vitamin macam biasa.

Dua suplemen yang sangat digalakkan untuk diambil semasa berpuasa ialah ESP & Performance Drink. ESP saya dah abis, jadi saya minum Mealshake dan Performance selain vits lain seperti vitalea, alfalfa..

Ok. Jangan lupa promo GLA ya bulan Julai ni. Best combo ialah ESP & GLA. Banyak khasiatnya! Terutama jika anda ingin kelihatan cantik berseri di pagi raya nanti ;)


Boleh hubungi saya untuk dapatkan suplemen Shaklee anda!

Shaklee Independent Distributor:
♥ Aini Hayati Luey (boleh add saya di fb)
♥ Id 852412
♥ Sms/whatsapp: 012-2897359
♥ ainihayati[@]gmail.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...