Followers

Monday, April 8, 2013

Are You Ready???

Assalamualaikum,

Selamat pagi Isnin yang ceria :) Ya, saya masih di sini. hehhe...

Lamanya tak update. Busy berbengkel di hari-hari terakhir kat pejabat. Dengan harapan lepas ni dapat lah bercuti dengan aman. huhu...

Jumaat lepas rasanya adalah last check up saya sebelum meletup. Update:

Berat ibu: 66.9 kg (maintain je. tak naik dah..)
Berat baby: 3.08 kg (amboi... mencanak-canak naiknya)
Air ketuban : Normal
Pergerakan baby pun alhamdulillah normal, aktif sesangat.
Komen doktor: Doktor setkan next check up pada 17 April (due 20 April) Tapi rasanya by this time dah bersalin kot. Kalau ada apa-apa tanda nak bersalin datang je lah menyerah diri ke wad. Just make sure baby aktif ;)

Punyalah lama tunggu turn nak jumpa doktor! Mana taknya.. pagi tu je doktor kena sambut 2 baby. Siap boleh balik rumah dulu, masak, datang balik ke klinik tengah hari tu. Huhu...


Inilah beg spital saya. Kecik je kan. Nak buat camne, takde beg lain yg lebih sesuai. Padat sangat dah beg ni. Ni pun tak masuk lagi vits Shaklee, toiletries. huhu... ;p

Oh ya. bulan ni promo Shaklee ialah Nutriferon ya! InsyaAllah saya akan upkan beberapa testimoni menarik tentang Nutriferon ni. Buat masa ni boleh baca kat sini info yang saya pernah sharekan tentang Nutriferon!


TQ !!

p/s: Ingin dapatkan suplemen Shaklee?

Boleh hubungi saya melalui:


sms/whatsApp: 012-289 7359
emel: ainihayati[at]gmail.com
fb: Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...