Followers

Sunday, December 30, 2012

Pengedar Sah Shaklee Putrajaya


Assalamualaikum,

Saya mula mengenali Shaklee sewaktu menyusukan anak ketiga saya yang berumur lebih kurang 8 bulan (tak berapa ingat) pada ketika itu. Dalam mencari penyelesaian kepada masalah kemerunduman susu badan, saya ditemukan dengan Shaklee. Saat itu menjadi titik tolak kepada 'penghijarahan' saya kepada kehidupan yang lebih bermakna. Alhamdulillah, saya bersyukur ditemukan Allah dengan Shaklee dan kumpulan Euphoria.

Kini, saya suka berkongsi kebaikan Shaklee dengan semua, sepertimana yang telah saya rasakan. Saya percaya kita adalah apa yang kita makan. Dengan Shaklee, bukan sahaja mutu kesihatan saya semakin baik, malah saya juga mampu memperbaiki taraf ekonomi keluarga saya. 

Jika anda berminat untuk mencuba Shaklee atau menjana pendapatan melalui Shaklee, jangan segan-silu untuk hubungi saya. Saya sudi membantu.

Saya menyediakan perkhidmatan COD di kawasan PUTRAJAYA. Namun, penghantaran melalui pos disediakan ke seluruh Malaysia ;)


Salam Sayang,

AINI HAYATI LUEY
Shaklee Independent Distributor
ID: 852412
sms/whatsapp: 012-2897359
emel: ainihayati[at]gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...