Followers

Thursday, July 5, 2012

Be positif! Tak rugi...

Assalamualaikum,

Antara yang paling saya seronok buat Shaklee ni, tak lain tak bukan bila dapat feedback positif daripada customer. Bukan tak suka customer komplen atau mengadu masalah.. Suka juga.. sebab at least saya tahu mereka ada masalah dan beri saya peluang untuk bantu. Better daripada duduk diam dan buat saya tertanya-tanya. Ok ke tak dia consume Shaklee ni? Ke tak suka? Saya harap mereka senyap sebab buzy je lah, bukan sebab ada masalah dan dipendam begitu saje.. huhu.. :)




Macam-macam ragam manusia yang saya jumpa sepanjang berShaklee. Honestly, saya perhatikan.. mereka yang positif pasti dapat hasil yang tak mengecewakan. 

Shaklee merupakan satu usaha ibu untuk menyokong proses penyusuan. Setiap ibu menghadapi cabaran yang berbeza. Bergantung kepada si ibu, sama ada nak terus give up atau terus berusaha dan mencari jalan penyelesaian terbaik, demi memastikan si kecil mendapat cecair emas selama yang mungkin.

Tempoh 2 tahun terlalu singkat. Jom kita berikan yang terbaik buat si kecil. Hubungi saya untuk konsultasi. 


** Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.



Boleh hubungi saya melalui:

sms/whatsApp: 012-289 7359
emel: ainihayati[at]gmail.com
fb: Aini Hayati Luey
ID Shaklee: 852412

8 comments:

Nia said...

kalau BF ni memang banyak pakai psikologi kan. sebab tu lepas ambik supplement kena sentiasa positif & happy :)

Adylia Qarissa said...

dkna pernah makan shaklee ;p

ibuhebat said...

Betul tu. psikologi memainkan peranan penting :)

ibuhebat said...

puas hati tak? :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ini mcm herbalife..

ibuhebat said...

iye ke yui? akak tak pernah amik herbalife... so tak tau. :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

khas untuk ibu2 je ke ni? :)

ibuhebat said...

Xdelah.. Yg belum kawin, lelaki semua boleh consume shaklee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...