Followers

Monday, May 14, 2012

Promo: DatesNsuch kini menerima tempahan.. Bermula dgn Chocodate

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar, tinggal sebulan lebih je lagi kita bakal menyambut Ramadhan yang mulia. Seperti tahun-tahun lepas, bisnes kurma saya akan mula beroperasi sebulan sebelum puasa. Sebagai pemanas badan, stok Chocodate kini available untuk order. Jemput jenguk di sini ya..


Chocodate ni memang sedap (sendiri jual mesti la kata sedap ek. hehe) Tapi serius.. siapa yang tak berapa suka makan kurma, insyaAllah akan suka dengan chocodate ni. Sebab dia tak berapa manis (ada badam) dan ada coklat pulak tu..Chocodate ni kalau bukan bulan puasa memang payah nak jumpa kat kedai-kedai biasa. Even kedai yang ada jual kurma pun jarang yang jual chocodate ni.. So, sesiapa berminat nak order bolehlah emel/sms saya ya. TQ.


Boleh hubungi saya melalui:
sms: 012-289 7359
emel: ainihayati[at]gmail.com
fb: Aini Hayati Luey
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...