Followers

Sunday, January 8, 2012

Baju Habis Comot Lepas Jogging - Jangan Risau, Basic-H kan ada

Assalamualaikum...

Entry kali ini lebih banyak gambo daripada biasa. Saje sekali-sekala cuci mata tengok gelagat budak-budak ni :)


Alhamdulillah, semalam kami sekeluarga berkesempatan beriadhah di Taman PICC. Siap berpiknik lagi. heheh... Joggingnya 5 minit, makannya 15minit. Ok le tu. Ngeh ngeh. 

Dah lama tak ke sini. Dah ada kafe rupanya kat indoor stadium situ. Tengoklah along, minum sirap ais. Bukan main sedap kalo beli kat luar kan. hehe..


 Fikry tengah makan mi goreng. Muncung-muncung mulut!

Aksi Otromen tak ketinggalan!

"Kejarlah saya kalau boleh.. ;p" 

Ibu pun bijak betul bagi anak pakai baju kaler putih nak gi main kat taman. Habis comot. Kalau nak tau, Fikry siap tergolek masa nak turun kat bukit kecik sebelah pondok kitorang lepak tu. Cian, kena gelak lagi ada lah dengan abang-abangnya. Sabo je lah..

Tengoklah betapa comotnya baju Fikry. huhu..

Well, apa lagi... Basic-H come to the rescue!!!

 Titiskan 2-3 titik Basic-H cukup suda... Buih tak hengat!

Kita tinggalkan dalam setengah hari. Kira petang tu dah boleh bilas la..
Dah petang tengok air rendaman.. Habis keruh airnya. Dalam gambar tak nampak sangat kekeruhan air tu.


 Siap dibasuh! Ada sikit-sikit tinggal kesan kotoran degil yang dolu-dolu. Boleh la dimaafkan. 
Overall memang puas hati!

Jom dapatkan sebotol Basic-H. Pastikan sebotol Basic-H tersedia di rumah anda.. Untuk kes-kes kecemasan pun bagus. Kalau terlecur ke, boleh sapukan Basic-H. InsyaAllah tak menggelembung...

Ok lah.. enjoy your weekend! InsyaAllah akan publish pemenang last Quiz for GA ya! Tungguuuu...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Boleh hubungi saya melalui:
sms: 012-289 7359
emel: ainihayati[at]gmail.com
fb: Aini Hayati Luey

6 comments:

nur said...

Wa.. Bagus basic H ni ye..

Qhaifa Nur said...

susah nak cari yg betul berkesan..basic H orait juga..

aTy _faRed~ said...

Waaaaahhh..memang nampak berkesan dan bagus..tak yah masuk mesin n sental pon ek..hurrm.. menarik gak ni..[pikir2]:)

ibuhebat said...

@nur: memang bagus.. multipurpose
@kak qhaifa: setakat ni memang puas hati
@aty: masa rendam tu, akak sapukan jugak pada kesan kotoran, then masa basuh tu.. sental juga sikit2 dgn tangan.. mcm basuh baju biasa.. :)

ibuhebat said...

Oh! Ya... Basic-H juga sangat sesuai utk basuh cloth diapers. Sebab kadang2 baby alah pada bahan kimia sabun pencuci. Basic-H ni dibuat daripada bahan organik dan selamat untuk kulit bayi.

Cikpuan rara said...

wahhhh hebat.mmg hilang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...