Followers

Saturday, December 24, 2011

Senarai Peserta Kuiz Minggu Ke-2 GA

Assalamualaikum!

Sori! Sori! Sebab lambat announce pemenang Kuiz Minggu Ke-2. Aduhai. Rasanya sempat buat 3 Kuiz je lah.. Plannya nak buat 4 kuiz. Takpelah ya.. Ini pun terkejar-kejar. Semput makcik. Anyway, kuiz ke-2 ni nampaknya tak berapa banyak penyertaan. Saya tak sempat nak war-warkan sangat.. or sebab soalan susah kot? Hehe.. anyway.. here goes..


  1. IntanBerlian a.k.a ibu Alisha (http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html)
  2. Nida (http://alongnidar.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html)
  3. Joel Leslie (http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html)
  4. Atie (http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html) 
  5. Jaa (http://jaajahatga.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html)
  6. TGIF Malaysia (http://tgifmalaysia.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-kedua-ga-1st-anniversary.html)
So, please cek.. ada tak nama yang tertinggal lagi.. kalau esok takde org komplen, saya akan announce pemenangnya.. yey! Sapalah yang bertuah dapat Chewable Vitamin C ni yaa... :)


TQ!!!






3 comments:

Nida said...

Terima kasih nama Nida tersenarai... moga ada rezeki buat keluarga... ameeeeennn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nama atie trsenarai gak...semoga ada rezeki di kuiz ke 2 ini.Aminnn

Joel Leslie said...

saya tersenarai :) thank youuu. oh, hadiah utuk kuiz minggu pertama dah sampai. thanksss! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...