Followers

Tuesday, December 6, 2011

Giveaway 1st Anniversary Blog Ibu, Hebatkan ...

Assalamualaikum!

Yes! Inilah Giveaway yang dinanti-nantikan. Haha.. Perasan! Tak apa lah...  Bila lagi kan... Bulan Disember memang bulan yang sangat dekat di hati saya.. :) Jadi, seperti yang saya bagitau dalam entri sebelum ini, I am feeling generous!! Saya nak bagi macam-macam hadiah kepada anda!!

Kalau nak tau, dalam bulan Disemberlah saya mulakan blog Ibu, Hebatkan ni..  Kalau ikut bulan Islam, bulan Muharram. Tahun lepas, saya nekad 'berhijrah' untuk mulakan bisnes Shaklee dengan memulakan blog Ibu, Hebatkan... Selain of course, birthday saya juga jatuh dalam bulan Disember.. Menjadikan bulan Disember and Muharram sangatttt dekat di hati saya. :))

Ok, tak mo memceceh lagi.. Saya nak umumkan GA untuk 1st Annivesary blog ini... 

Saya plan nak bagi macam-macam hadiah ni.. At the same time nak bagi anda peluang 'merasa' kebaikan Shaklee. Since saya juga nak bagi peluang kepada lebih ramai pemenang, saya nak buat on weekly basis. Setiap minggu sepanjang bulan Disember, satu soalan kuiz akan diberikan..Hadiah mingguan adalah berbeza ya! Dan seorang pemenang dengan jawapan yang betul akan dipilih secara random untuk minggu tersebut. So, saya simpulkan tentang kuiz ni seperti di bawah ...

Kuiz Mingguan GA 1st Anniversary Ibu, Hebatkan
Syarat-syarat penyertaan

  1. Terbuka kepada semua follower blog Ibu, Hebatkan... Yang belum follow, boleh follow sekarang :) Kalau anda berada di oversea pun boleh join, asalkan ada alamat di Malaysia untuk tujuan penghantaran hadiah - kalo menang ;)
  2. Tempoh Kuiz Minggu Pertama adalah dari 6 - 11 Disember 2011
  3. Buat satu entri tentang Kuiz Mingguan GA ni dengan tajuk "Kuiz Minggu Pertama GA 1st Anniversary Blog Ibu, Hebatkan..." dan berikan jawapan anda dalam entri tersebut.
  4. Tinggalkan link ke entri Kuiz Mingguan GA ini.
  5. Tak perlu letak banner kat sidebar bagai sebab saya nak mudahkan kerja anda (Selain saya tak sempat buat banner kuiz.. kui kui.. )
  6. Tag 3 blogger dan pastikan diorang tahu ler.
  7. Seorang pemenang dengan jawapan yang betul akan dipilih secara random selepas tamat tempoh penyertaan. (Kalau lagi ramai join, kemungkinan besar saya akan tambah bilangan hadiah)
  8. Ok, last but not least... Inilah soalan untuk Kuiz Minggu Pertama ...
"Namakan kesemua vitamin yang terkandung dalam 
Set Triple M."

Jawab jangan tak jawab! Jawapannya ada bersepah-sepah dalam blog ni.. Sonang yo... memang nak bagi hadiah free-free je.. Err.. hadiah, memang la free kan? Anyway, apakah hadiah bagi pemenang bertuah minggu ini??

Tadaaaa... Herbal Blend Multipurpose Cream!!!
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kak.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
Sumber : Shaklee


Untuk testimoni tentang krim serbaguna ini, boleh baca di sini.

So.. tunggu apa lagi, jom la join! Next week hadiah lain pulak... Tunggu... ;)

Opppsss.. tunggu, ada lagi berita gembira ni.. Tak abis lagi..hehe.. Selain Kuiz Mingguan Sempena GA 1st Anniversary blog Ibu, Hebatkan...Kami juga menyediakan Grand Prize untuk GA kali ini!! Jika anda ingin menangi hadiah yang lagi BEST ni...
 
Vitamin E Complex Shaklee
[Retail Price: RM149 (WM)/ RM154 (EM)]

Sila emel kepada saya dengan tajuk "Grand Prize GA 1st Anniversary Blog Ibu, Hebatkan..." Dan saya akan berikan anda syarat-syarat penyertaannya ;) Untuk grand prize ni, tempoh penyertaan adalah sehingga 31 Disember 2011!! Untuk grand prize ni, anda tak perlu ada blog pun untuk join! Apakah khasiat Vitamin E Shaklee? Boleh baca di sini.

So, tunggu apa lagi.. jangan lepaskan peluang memenangai pelbagai hadiah menarik dari blog Ibu, Hebatkan!!


Aini Hayati Luey
ID Shaklee : 852412
emel : ainihayati[at]gmail.com
h/p: 012-2897359
COD : Putrajaya

12 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.K.atie Join.Semoga da rezeki kat sini ya.Aminnn

http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

Joel Leslie said...

Salam kenal. Saya join juga :) Kalau ada rezeki menang, nanti saya berikan hadiah tu kpd ahli keluarga saya. Moga-moga ada rezeki. Ameeeen! :)

http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

FiraHamzah said...

Salam akak,
Saya dah jawap soalan akk tu..
http://gossip-fir.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

IntaNBerliaN said...

Ibu Alisha dah join..

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

TQVM

Cik Rose Cute said...

join...

http://hairulizacontestga.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

Nida said...

As-salam..

Nida turut sama memeriahkan.. moga-moga ada rezeki... ameeeeeennn

http://alongnidar.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

id follower: Nida

Terima kasih.

iqawangi said...

join.....
http://anakenciksalamat.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

SeputihSalju said...

join

http://karimahabdhamid.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

tq

Nisa Greennnpanda said...

joined.. ^_^

http://greennnpanda88contest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

shidasyakirin said...

join

http://loveblogcontest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html

ibuhebat said...

Alhamdulillah.. selesai Kuiz Minggu Pertama.. Nantikan keputusannya :)

elena said...

ala..lambat follow up..baru nak joint kuiz..next kuiz saya joint ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...