Followers

Wednesday, December 14, 2011

Cabutan kedua untuk Kuiz Minggu Pertama!

Assalamualaikum...

Kelmarin telah pun diumumkan pemenang bagi Kuiz Minggu Pertama GA 1st Anniversary blog Ibu, Hebatkan.. Tapi entah macam mana, saya boleh terlepas pandang satu penyertaan oleh Nisa Greennnpanda. Maaf sesangat. Tak tau macam mana boleh termiss utk publish komen Nisa dan terus lupa nak count-in penyertaannya. huhu.. Well, good news kepada Nisa dan peserta lain. Sebab, dari awal saya dah niat kalau ada 10 penyertaan atau lebih, saya nak buat lebih cabutan! Maknanya, seorang pemenang bagi setiap 5 penyertaan..  So, saya dah buat numbering baru seperti di bawah... Pemenang melalui cabutan pertama saya dan keluarkan lah, utk bagi lebih peluang kepada orang lain ;)

6)      FiraHamzah (http://gossip-fir.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html )
9) Nisa Greennnpanda (http://greennnpanda88contest.blogspot.com/2011/12/kuiz-minggu-pertama-ga-1st-anniversary.html)




Dan... hasil cabutan ke-2, pemenangnya ialah...


BUKAN no. 3 .. atau .. 2.. atau 4.. atau 1 ... bukan juga no. 6 .. bukan no. 9, bukan no. 8 ... opss.. bukan no. 5... tetapi...

....


..


..


.


.


.


.


.


.


.




.




.




.



no. 7!!!



siapa yang bertuah dengan no. 7??
.

.

.



Tahniah kepada pemenang cabutan ke-2!!!!

Mohon untuk emelkan kepada saya details alamat dan no telefon utk penghantaran hadiah ya!


Terima kasih daun keladi

Aini Hayati Luey
ID Shaklee : 852412
emel : ainihayati[at]gmail.com
h/p: 012-2897359
COD : Putrajaya



2 comments:

Joel Leslie said...

wahhh, ada juga rezeki sini. Terima kasih sngt2 :) hntr details skrg ;)

Nisa Greennnpanda said...

hehe..xpe kak.. thanks la coz sudi wat cabutan lg..

congrats Joel~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...