Followers

Thursday, November 24, 2011

Testimoni: Parut di Wajah Pudar dalam Tempoh 25 Hari!

Assalamualaikum!

Saya sangat teruja bila tengok sendiri gambar testimoni seorang pengguna Shaklee di bawah ni.. Jangan tak percaya, parut di mukanya hilang dalam tempoh 25 hari sahaja!



"Saya mengambil makanan tambahan (suplement) kerana saya tahu corak pemakanan saya setiap hari.. Anda bagaimana?? Vitamin sangat penting bukan saja untuk orang perempuan je.. Zaman sekarang ni lelaki pun dah ambil berat tentang kesihatan dan kecantikan tau.. tambah2 la orang pempuan ni.. Sapa tak nak cantikkan.. Saya percaya kalau tanya mesti semua orang nak cantikkan... Jgn cantik di luar je.. ehehe.. Dalaman perlu di jaga.. Dari dalaman yang sihat maka akan terpancarlah kecantikan di wajah.. ^_^ 

Alhamdulillah saya di pertemukan dengan vitamin Shaklee ni.. Syukur sangat sebab sebelum ni saya mengalami masalah parut pembawakan baby.. Anak pertama dan kedua alahan sama ja..Saya sangat2 malu untuk berjumpa dengan orang.. Sebelum ni tak terlintas di hati nak makan vitamin.. Asyik tukar produk kecantikan je.. Dari yg murah sampai la yang mahal tp perubahan tak banyak.. Apa-apa pun saya sangat bersyukur pada Allah S.W.T kerana memberi dugaan ini pada saya..^_^.. kalo tidak tak kenal la dengan vitamin-vitamin ni.. ehehehe

Suatu hari saya ada terbaca di dalam majalah tentang pentingnya vitamin ni.. Apalagi google la carik vitamin.. ehehe.. Lama jugakla dok baca testimoni sana sini pasal Shaklee ni dan alhamdulillah Allah telah bukakan pintu hati ini untuk mencuba vitamin Shaklee ni.. Nak tahu set apa yang saya cuba?? ehehe
jeng...jeng...jeng...




ha.. ni la vitamin yg saya ambil..

Terus beli yg besar tu.. Saya beli set besar sebab biasanya untuk serasi dengan badan ambil masa 3 bulan camtu.. Yang besar ni boleh tahan sampai 4 bulan.. ehehe.. Alhamdulillah baru je consume dengan vitamin ni dalam seminggu dah ada orang tanya..Sekarang pakai produk kecantikan apa ye??  Orang akan tanya produk kecantikan.. takde pulak yang tanya ada ambil vitamin ke?? ehehe..

Raya Haji baru ni pun family datang beraya di rumah saya.. Sama juga soalan.. Pakai apa sekarang?? ye la sebelum ni asyik tukar produk kecantikan je.. Asyik jaga luaran tp dalaman???? sebab tu mak,kakak tanya camtu.. Mungkin jugak sebab dah lama tak tengok.. Padahal masa tu baru seminggu je makan vitamin ni.. 

Sejak amalkan vitamin ni AIR menjadi teman setia saya.. sampai nk tido pun bawa masuk sebotol air ke dalam bilik.. hahaha.. Dalam kereta mesti ada air kosong..

Apa lagi... Jom sapa-sapa nak cantik diluar dan sihat di dalam..^_^"


Cerita Asal: SyaLovelyMom

Alhamdulillah.. seronok bila dapat tau pengguna mendapat kebaikan Shaklee... Moga lebih ramai yang mendapat manfaat daripada pengambilan Shaklee. InsyaAllah, kalau konsisten dan kena caranya, pasti beroleh hasil yang diingini.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Boleh hubungi saya melalui:
sms: 012-289 7359
emel: ainihayati[at]gmail.com
fb: Aini Hayati Luey



1 comment:

Liyana said...

set untuk lelaki ada x kak? utk yg above 50... utk kesihatan dalaman je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...