Followers

Friday, August 19, 2011

Testimoni Terkini

Assalamualaikum!

Testimoni 1

Kak Azlin dari Jerteh telah mencuba ESP selama lebih kurang 2 minggu dan apabila saya bertanya khabar beliau..

"Alhamdulillah ok.. Susu pun semakin ok. Kadang sampai tersedak baby. Tapi perahan susu x la banyak tapi tetap syukur sangat2 Alhamdulillah.. Dulu sehari 4 oz sekarang dalam 6-7 oz. Alhamdulillah.. InsyaAllah lepas ni akan cuba supplement lain pulak. Tqvm Aini."


Testimoni 2

Seorang kawan pejabat saya pregnant 7 bulan dan dari bulan ke bulan, check-up mendapati HB rendah. Akhirnya baru-baru ini saya syorkan beliau mencuba Vitalea iron formula menggantikan pil iron yang dibekalkan oleh klinik. Alhamdulillah, tak sampai 2 minggu.. Semasa check-up baru-baru ni beliau mendapati HB nya telah naik dari 9+ kepada 11+. Gembira bukan kepalang kawan saya tu... :D

Alhamdulillah, tiada yang lebih menggembirakan hati saya bila orang lain turut dapat merasai khasiat dan kebaikan Shaklee...

Jika anda ingin mendapatkan kesihatan optimum dengan vitamin natural Shaklee, boleh emel saya di ainihayati[at]gmail.com atau sms saya di 012-289 7359.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...