Followers

Thursday, August 18, 2011

Inginkan kulit halus-mulus dan wajah bersih berseri di pagi Aidilfitri?


Orang pompuan ni, nak cantik punya pasal... Macam-macam sanggup buat kan. Tepek sana, tepek sini (macam model kat atas tu. hehe) , makan itu, makan ini.. Dengan zaman teknologi sekarang ni, ada pulak cucuk sana cucuk sini.. yang membahayakan diri tu, janganlah yea..

Dengan shaklee, anda tak perlu membahayakan diri semata-mata untuk kelihatan cantik. Raya dah dekat ni. Melaram dengan baju raya cantik-cantik.. vogue-vogue.. Tapi kalau muka kusam, tak berseri, tak syok juga kan.. Dengan suplemen Shaklee, anda mampu untuk mendapatkan kulit yang halus-mulus, pipi bak pauh di layang. ngeh ngeh..
Ada satu testimoni yang ingin saya kongsikan..

"Saya amik vitamin ni sebab period saya tak teratur. Tapi siapa sangka lepas makan vitamin ni, suami dan keluarga mertua puji kulit saya makin cantik. Bukan nak puji diri sendiri tapi saya memang dapat rasakan perubahan yang ketara amik vitamin ni. Dulu makan vitamin E pun tak nampak ketara seperti sekarang. 
Terima kasih kak N."

Ini adalah testimoni yang sahabat saya terima daripada seorang customernya yang mahu dikenali sebagai puan S. Puan S sangat gembira dan teruja selepas mengambil vitamin yang sahabat saya sarankan kepada beliau.

Puan S mengamalkan vitamin yang sangat penting untuk seorang wanita mengekalkan kestabilan hormon dan secara langsung, hasilnya dapat dilihat pada kulitnya yang  semakin cantik dan berseri.

Berapa lamakah anda boleh lihat kesan ini pada wajah bila diamalkan? Paling cepat ialah 7 hari dan paling lewat 21 hari.
Ingin tahu apa yang beliau amalkan?

Hanya emelkan pada saya di ainihayati[at]gmail.com  dengan tajuk
Saya ingin kelihatan cantik!

Saya akan emelkan kepada anda rahsia puan S!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...