Followers

Thursday, April 7, 2011

Closing Giveaway Ibu, Hebatkan Shaklee..?

Assaamualaikum!


Dengan lafaz Bismillah, saya dengan ini merasmikan penutupan GA Ibu, Hebatkan Shaklee..? So sebarang penyertaan tidak lagi diterima ya. Minta maaf sangat-sangat pada yang ternanti-nantikan keputusan GA ni.. Lambat update. Busy tak hengat semenjak dua menjak ni. Ingat nak announce senarai peserta. Tapi tertinggal pulak buku saya tu. Kalau tak silap, ada dalam 32 penyertaan kot. Itu dah campur yang join melalui entri blog dan juga melalui pembelian dari blog ni.




Saya nak amik kesempatan untuk ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang dah jenguk blog saya bila dapat tau pasal GA tu. Tak kira lah, join ke tak join.. Yang join tu, lagi la trillion terima kasih :) Bukan terima kasih kosong je pada yg join tu... insyaAllah, hadiah menanti bagi yang bertuah... boleh la buat solat hajat pas ni, sementara saya tak buat cabutan lagi. ngeh ngeh.. Terima kasih atas tips2 berguna yang dikongsikan. oh, ya.. kawan saya owner blog kainela.blogspot tu pun dah selamat bersalin. Harap dia dapat manfaat daripada tips2 peserta GA :)


Memandangkan ini GA pertama saya, rasanya tak delah nak strict sangat. Saya takkan cek satu-satu syarat penyertaan. Yang mana join melalui entri blog tu, asalkan ada entri pasal GA, jawab salah satu slogan, n letak banner GA.. dah memadai... 


Daripada GA ni juga secara tak langsung saya dapat berkenalan dengan bloggers lain.. ala-ala taaruf gitu. heheh.. moga perkenalan ini berterusan pada masa depan.


ok lah! nantikan entri seterusnya untuk list peserta... Terima kasih :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...